Ulubione zajęcie na wieczór

poniedziałek, 26 stycznia 2015 3 komentarze
Jak dobrze, że dziś wcześniej wyrwałam się z pracy. Jestem wcześniej w domu i mam trochę czasu dla siebie..
Pomimo tego, że już dawno po świętach u mnie lampki poszły dzisiaj w ruch i robiły jako tło do zdjęć ; )
Ponieważ, nie miałam nowego aparatu w święta tylko już po, więc dopiero teraz udało zrobić mi się zdjęcia
z pomocą lampek świątecznych, ale myślę, że mi to wybaczycie ; )




LA RIVE WOMEN - najpiękniejszy perfum na świecie ♥, uwielbiam wszystkie zapachy z tej firmy.
Lekki, delikatny i co najważniejsze długo się utrzymuje. 


KUBEK TERMICZNY - najlepszy na wieczorną kawę lub ciepłą herbatkę ; )
A Wy macie swoje ulubione kubeczki ? 



ŚWIECZKA Z PEPCO - prezent, który dostałam od mamy na święta. 
Co mi się w niej spodobało ? Opakowanie ( słoiczek ) jest piękne i ta wstążka na pokrywce ♥


I do tego cudowny waniliowy zapach, mój ulubiony ♥



Jak Wam się podoba mój wpis ? ; )



Komentarze

  1. Świeczka z Pepco wygląda świetnie na tych zdjęciach. Moje typy na wieczór to po prostu film ;)
    Dołączam do obserwatorów, pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubki termiczne są do kupienia w rossmanie i to naprawdę ładne ;-) lubisz swoją pracę? Gdzie pracujesz? ;-) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że w Pepco mają takie fajne świece :-) Muszę koniecznie odwiedzić ten sklep :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !