Fotografia - moje hobby

czwartek, 12 lutego 2015 1 komentarz
Może wiecie lub nie, bardzo interesuję się fotografią. Jestem amatorką, bo do perfekcji bardzo dłuuga droga przede mną, ale lubię gdy tylko mam wolny dzień wziąć aparat i robić zdjęcia byle czego lub czegoś konkretnego. 




Moja pasja z fotografią zaczęła się prawie 4 lata temu od tego, że mój chłopak kupił Nam pierwszą cyfrówkę. Była to dobra cyfrówka z dobrym obiektywem, jednak musiałam się wielu rzeczy nauczyć. 
Na początku robiłam zdjęcia głównie sobie tzn. " Selfie ", po roku czasu postanowiłam, że zacznę fotografować ludzi i dobrze mi to wychodziło. 


Między czasie zaczęłam próbować robienia zdjęć "makro" nie było to 
idealne makro, takie jak bym chciała, bo oczywiście nie była to lustrzanka o której zawsze marzyłam.
Ale nie poddawałam się. 



Każde zrobione dobre zdjęcie byłą dumą którą mogłam się dzielić na portalach internetowych.
Miło było słyszeć od znajomych ; Łał, robisz na prawdę świetne zdjęcia. Kiedy idziemy na sesję ? ; ) "
Takie słowa dawały mi jeszcze większego powera na nowe pomysły na zdjęcia. 

Miesiąc temu w końcu uzbierałam pieniądze i kupiłam nowe dziecko - lustrzankę. 
Miałam dylemat nie wiedziałam którą firmę wybrać, Canon vs Nikon. 
Ale stanęło zdecydowanie na Nikon D3200, nie żałowałam, że go kupiłam. 
Jakoś zdjęć jest o wiele lepsza niż zdjęcia cyfrówką. Sami oceńcie ; p





I to cała historia z moją pasją ; )
Zapraszam Was do polubienia mojej strony na Facebook'u. 
Link znajdziecie w zakładce FACEBOOK u góry mojego bloga.
Pozdrawiam ; *









Komentarze

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !