Haul zakupowy

poniedziałek, 9 lutego 2015 Brak komentarzy
Wczorajszy dzień była na duuuży plus, razem z moim chłopakiem jakiś czas temu mieliśmy pojechać na zakupy do Galerii ale nigdy nie mieliśmy na to czasu. W końcu wczoraj udało nam się spędził miłe popołudnie i kupić to co chcieliśmy. Martwiliśmy się trochę pogodą bo od samego rana sypał śnieg ale daliśmy radę i udało się dotrzeć. A teraz zapraszam Was na małe podsumowanie zakupów ; )







 Parka wiosenna - Cropp, przecena 49.99 zł

Już od dłuższego czasu polowałam na taką lżejszą kurteczkę na cieplejsze dni i dobrą na deszcz
no i była okazja więc jestem w posiadaniu tej oto kurteczki ; p 





Czapka - H&M, cena 19,99 zł.
Jeżeli chodzi o czapki miałam zawsze z tym duży problem. Nigdy nie lubiłam chodzić w czapkach
ale moja ostatnia choroba i bóle głowy nie pozwalają mi już na nienoszenie czapki, więc 
postawiłam na prosty krój ( bez żadnych pomponów ) sportowy.



Spodnie do spania ocieplane, H&M - cena 20 zł.
Te spodnie wpadły mi w oko przypadkowo, skusiła mnie cena i materiał z jakiego są zrobione.
Teraz już nie zmarznę w nocy hihi ;p


Naszyjniki - Cropp, jeden za 9.99 zł a drugi za - 70 % więc dałam za niego 3 zł.
Pierwsze serduszko spodobało się mojemu chłopakowi więc pozwoliłam sobie go wziąć, 
a drugi naszyjnik musiałam dobrać bo była na niego promocja ; )


To tyle co sądzicie o moich nowych łupach ? Podobają się ? ; ) 





Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !