Mini zakupy

wtorek, 17 lutego 2015 3 komentarze

Jak same dobrze wiecie, Pepco nieraz zadowala swoim asortymentem. Dziś po pracy poszłam zobaczyć co dostali ciekawego, nie szłam z myślą, że coś kupią ( zresztą jak za każdym razem ) ale jednak wpadł mi w oko piękny portfel ala kopertówka.

Mam manię na torebki, portfele, ciuchy, buty, biżuterie no i to chyba wszystko. Chociaż ostatnio zaczęłam używać pomadki i bardzo się z nią polubiłam, ale o tym w następnym wpisie ; )



Piękny bukiecik z różowymi tulipankami, kupiony w Biedronce za 6.99 zł. 
Od razu czuć wiosnę a i pogoda za oknem jest równie piękna jak te kwiaty ; )




Portfel - Pepco, cena 24.99 zł. Nie mogłam przejść obojętnie obok niego,
musiał być mój. Zastanawiałam się nad tym kolorkiem i nad miętowym ale 
zdecydowanie wygrał ten ♥




Szczotka do włosów, wiem, że to nie to samo co Tangle teezer, ale musiałam kupić
jakąś małą szczotkę, ponieważ moja niestety skończyła swój żywot.
Tą znalazłam na allegro za 9,99 zł z przesyłką wyszło ok. 16 zł. 
Czy jestem zadowolona ? Tak, dobrze rozczesuje włosy, ma gumowe końcówki
które bez problemu poradziły sobie z moimi włosami. Był to dobry zakup ; )



I na koniec coś na osłodzenie dzisiejszego wieczoru ; ) 
Chciałam spróbować Milki z ciasteczkami LU, ale nie mogłam nigdzie dostać więc pozostało
mi wybrać Carmelową ; ) 




A w następnym poście dowiecie się jakiej pomadki używam ; )
Do zobaczenia ; *



Komentarze

  1. Od dłuższego czasu zastanawiam się czy nie kupić tangle teezer ale chyba trochę szkoda mi pieniędzy :( taki zamiennik tez fajna sprawa, świetny portfel. Uwielbiam pepco <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też było szkoda pieniędzy, więc kupiłam tańszą szczotkę a też jest bardzo dobry ; )

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us