Zmieniam nazwy jak rękawiczki

poniedziałek, 23 lutego 2015 2 komentarze

Od kilku tygodni, miesięcy borykałam się z problemem związanym z nazwą na bloga. Miała być prosta, związana z moją osobą i łatwa do zapamiętania. Tak, wiem prawdziwa blogerka powinna od razu znaleźć pomysł na nazwę i nie zmieniać jej co miesiąc. Ale ja chyba nią jeszcze nie jestem, więc wybaczcie mi, że tak ciągle zmieniam i zmieniam nazwy.





Dziś wpadłam jednak na pomysł nowego tytułu bloga jak i instagramu i oto zrodziła się 
nowa nazwa - Aneetine. Oby to była ostatnia zmiana nazwy w moim życiu hihi. Blog będzie prowadzony tak jak dotychczas, nowości, nowinki ze świata modowego, codzienność na zdjęciach, leniwe dni, moje hobby, fotografia amatorska, inspiracje, recenzje.

Notki będą pojawiać się ( postaram się zmobilizować ) dwa razy w tygodniu, myślę, że dwie wam starczą ; ) Ostatnio bardzo rzadko dodaję tu cokolwiek ale jest to związane z wirusem na laptopie i nie mogę przez to używać go tak jakbym chciała. 




To by było na tyle, zapraszam was do komentowania, zaglądania i czytania moich notek ; ) 
Pozdrawiam ; *

               









Komentarze

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us