Batiste - test suchego szamponu

sobota, 7 marca 2015 2 komentarze

Od razu chcę Was bardzo przeprosić za to, że nie było mnie tutaj dość długo, ale niestety pech chciała, że mój laptop odmówił posłuszeństwa i się popsuł. Wczoraj zawiozłam go do naprawy
więc liczę, że od poniedziałku będę mogła normalnie z nim współpracować ; ) 

Dzisiejszym tematem jest suchy szampon z firmy Batiste, wcześniej używałam szamponu ale z firmy Sayoss natomiast teraz postanowiłam spróbować tego cudeńka. Zobaczymy który bardziej przypadł mi do gustu. 




Obym nie żałowała kupna tego szamponu, zobaczymy czy pokona swojego poprzednika. 
Rossmann, cena: 14,99 zł 







Z racji tego, że jutro Dzień Kobiet dlatego życzę wam kobietki wszystkiego co najlepsze ; ) żebyście spędziły to święto równie dobrze jak ja, obok swoich ukochanych mężczyzn.




Komentarze

  1. Batiste to moim skromnym zdaniem najlepsze suche szampony na rynku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam, ale muszę w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us