Lakiery z firmy Revers

poniedziałek, 16 marca 2015 4 komentarze



Nigdy nie słyszałam o nazwie takiej firmy, ale wiadomo lakiery kupiłam w tzw. sklepie chińskim więc chyba mogłam jej nie znać. Jak każdy dobrze wie, mam manie na lakiery i ubrania. 
Tym razem dwa tygodnie temu padło na to, że nie kupie nic a jak tylko weszłam z siostrą do chińczyka i zobaczyłam tyle pięknych kolorów i to za jedyne 3 zł nie mogłam się oprzeć. 





Moje nieszczęsne, krótkie paznokcie, nie patrzcie na ich wygląd bo wyglądają katastrofalnie.
Moimi ulubionymi kolorami są róże, jasne fiolety, maliny, beże. 
Tym razem postawiłam wypróbować z numerem 63 i 62. Efekt jak dla mnie jest zadowalający.

Lakier utrzymuję się na paznokciach przez 3 - 4 dni. 
Potem pojawiają się odpryski i co najgorsza gdy mam nałożone dwie warstwy lakier pęka ; (
I to jest jeden minus tej firmy.



Jak oceniacie lakiery z tej firmy ? 




Komentarze

  1. Piękne kolory ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam więc ciężko mi ocenić.. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio spotkałam się z tą marką w jednym ze sklepów internetowych, co prawda mają lakiery z innej serii DIVA, ale kolory są piękne. To jest podobno nowa Polska marka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us