Mała rzecz a jak cieszy - LIST !

wtorek, 31 marca 2015 5 komentarzy


Dzisiejszy post będzie nieco inny niż zawsze, mianowicie chciałabym podzielić się z Wami
tym jaką zastałam niespodziankę gdy wróciłam z pracy. Otóż gdy weszłam do pokoju, na moim biurku zobaczyłam białą kopertę zaadresowaną do mnie, od razu wiedziałam od kogo dostałam LIST.
List był od mojej baardzo dobrej koleżanki z baardzo daleka. 


Poznałyśmy się trzy lata temu na jednym z portali internetowych, zaczęłyśmy ze sobą korespondować przez internet. Z biegiem czasu rozmowy przeniosły się w postaci smsów
i rozmów telefonicznych oraz na skype. Jak każdy miałyśmy złe i dobre momenty, przez
pewien okres czasu nasz kontakt się urwał, ale na szczęście umiałyśmy się dogadać i od tamtego roku mamy kontakt codziennie, nie ma dnia żebyśmy się do siebie nie odezwały.




A co było najcudowniejszą wiadomością od Niej ? To, że bierze ślub już 05.04.2015r. 
i jest jeszcze druga wiadomość ale tą zachowam dla siebie, ponieważ nie wiem czy Milena chciałaby
żeby ktoś się o tym dowiedział. ; ) Ale powiem Wam cieszę się jak nie wiem co. 

Pewnie co niektórzy z Was pomyślą sobie " Przecież znajomość przez internet nie istnieje " 
Bzdura ! Istnieje i jesteśmy na to żywym przykładem, traktuje ją jak swoją drugą siostrę
i dziękuję, że znowu mam z Nią kontakt, bo bardzo mi tego brakowało. 




A list, który od Niej dostałam mam nadzieję, że nie jest pierwszym i nie ostatnim ; ) 

A czy Wy macie też takie koleżanki lub przyjaciółki
 z którymi poznałyście się w internecie ? 


BLOG MILENY - ZAPRASZAM !















Komentarze

  1. Fajnie dostawać listy ja z moja przyjaciółka sobie też wysyłam jest to fajna pamiatka; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak mogłam przegapić Twojego bloga ! wybacz mi !
    To bardzo fajne pisać z kimś listy... całkiem co innego niż pisanie sms... ja mam kilka osob ktore tez poznałam przez neta ale nie mam az tak dobrego kontaktu z nimi bo rowniez mieszkaja daleko i mają swoje zycie :) Nie w kazdym przypadku relacje sie tak zacisniaja czego Tobie mozna w tym przypadku pozazdrościc! Pozdrawiam!
    http://okiem-canona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojjj listy to coś bardzo magicznego, o wiele więcej warte niż sms'y :) Pozdrawiam.
    http://wikkaas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę, ja jeszcze nigdy nie dostałam listu :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !