Matte Top Coat

niedziela, 22 marca 2015 3 komentarze


Znowu zostałam bez laptopa, nie potrzebnie cieszyłam się za w czasu, że już go odebrałam z naprawy. Teraz przede mną i moim chłopakiem kolejny wydatek ciekawe tylko kiedy uda nam się zainwestować w nowy sprzęt. Dobrze chociaż, że moja siostra użyczy mi na kilka dni i będę mogła do was zaglądać.

Dzisiejszym tematem jest lakier z firmy Lovely, Matte Top Coat.
Jak dobrze wiecie jest to lakier który sprawia, że paznokcie stają się matowe.


Cena lakieru - 7.19 zł, Rossmann


                         
                                           



MATTE 
TOP
COAT
&
REVERS
NAILS
COLOR
EXPERT



           






Co myślicie o tym lakierze ? Używacie też takich ? 



Komentarze

  1. Szału nie robi z tego co widzę na zdjęciu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości lepiej widać niż na zdjęciu, jak dla mnie jest świetny ; )

      Usuń
  2. Matte najlepszy jaki miałam. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us