MIX Instagrama !

piątek, 27 marca 2015 4 komentarze


Piątkowy wieczór, ciepłe łóżko, laptop na kolanach i blog. 
Ostatnio bardzo często przebywam na blogu i czytam Wasze wpisy, cieszą mnie
zmiany w liczbie odwiedzających mojego bloga. Ok. 3300 wejść ? Niesamowite,
ale teraz wiem, że to co piszę i robię nie idzie na marne i że są osoby, które chętnie czekają 
na nowe wpisy. Dziękuję z całego serca.


Przejdźmy do MIXU Instagrama. 
Mix instagrama to kilkanaście zdjęć, opisujących moją codzienność. Jeszcze kilka miesięcy temu nie powiedziałabym, że mój profil na IG rozwinie się tak, że jak dodam zdjęcie to w mgnieniu oka będzie tyyyle polubień. Cieszę się niezmiernie ; )


     1. Kilka nowych rzeczy, mogliście zobaczyć je w poprzedniej notce.
     2. Zachód słońca, moment, który uchwyciłam wracając z pracy.
     3. Przebiśniegi czyli pierwsze oznaki wiosny.
     4. Selfie.


     1. Sobotnie popołudnie czyli to co kobiety lubią najbardziej.
     2. Kosmetyki.
     3. Test nowych lakierów z firmy Revers.
     4. Jajeczka z Milki, kupione w Biedronce.


     1. Batiste, suchy szampon. 
     2. Czytamy gazetkę i szukamy ciekawych rabatów.
     3. Przegląd gazetki z Rossmanna.
     4. Marcowy zbiór nowości. 


Jak Wam się podoba mix instagrama ? Co wy na to żeby takie notki
pojawiały się częściej ? ; ) Miłego weekendu życzę.



Komentarze

  1. Fajny pomysł. Szkoda ze ja nie mam bloga bo z chęcią bym cie zaobserwowała ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe. I fajny temat na post. Można by było co miesiąc tak robić i zbierać skrót co się robiło ; D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !