Suszarka do paznokci - hit czy kit ?

środa, 11 marca 2015 4 komentarze


Już dawno temu miał pojawić się wpis na temat suszarki do paznokci z Biedronki, ale ciągle nie miałam czasu żeby się za niego zabrać. Ale dziś w końcu dowiecie się czy suszarka to hit czy kit .




Kupiłam ją z jakieś dwa lub trzy miesiące temu za 19,99 zł. Na początku zastanawiałam się czy zrobiłam dobrze, że ją kupiłam bo myślałam, że kolejny badziew będzie leżał w koncie i się kurzył.
Ale powiem wam, że byłam mile zaskoczona. Suszarka daję radę ( w przypadku moich paznokci ) 
wystarczy potrzymać ok. 5 minut i są prawie suche. 
Jak dla mnie świetna sprawa ; ) do tego wyposażona jest w lampe UV.





Suszarka zasilana jest na dwie baterie paluszki. Jedynym minusem jest to, że trzeba mocno przyciskać płytkę na której kładziemy paznokcie, żeby suszarka zaczęła działać.
Po kilkunastu suszeniach niestety baterie trzeba wymieniać bo tracą na mocy suszenia. 

Jak dla mnie to HIT

A wy co myślicie o niej ? Może posiadacie taką ? Jesteście zadowolone ? 














Komentarze

  1. hmmm, zastanawiam się jak to robisz. Suszarka suszyła 5 min i były PRAWIE suche.
    Ja jak pomaluje paznokcie, to mam suchą pierwszą dłon po tym jak zakończe malować druga... hmm?!
    Lepiej kupić preparat przyspieszający wysychanie, bo on przy okazji "ugładza" lakier, tzn. jeśli się gdzieś dotkniesz to możesz uklepać" i są ładne:) także polecam, a może się przyjmie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ci zazdroszczę jak pomalujesz drugą rękę a pierwsza już jest sucha. Ja zazwyczaj nakładam dwie lub trzy warstwy więc u mnie to trochę się muszę naczekać, żeby porządnie wszystko wyschło ; )

      Usuń
  2. Jak dla mnie lepszy jest top coat przyspieszający wysychanie :) mniej zabawy, pomalujesz i już suche.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z "recenzjemartela". o wiele lepszy jest top coat. suszarkę kupiłam już wcześniej, ale niestety się nie sprawdziła. Więc jak dla mnie kolejna bezużyteczna rzecz która leży w szufladzie i zabiera miejsce;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us