Troszkę nowości nie zaszkodzi !

wtorek, 24 marca 2015 10 komentarzy


Podczas drogi do pracy weszłam do jednego sklepu oczywiście z myślą : " Wejdę zobaczę co mają ciekawego, przecież nie muszę nic kupować " Jak same dobrze się domyślacie nie obyło się bez tego żebym wyszła bez niczego ze sklepu. Spodobała mi się apaszka ala komin w piękny wzór jakiego kiedyś, kiedyś szukałam, oczywiście wylądowała zaraz w koszyku. 



Cena - 19.99 zł. 

Do pracy przyszła po mnie siostra i poszłyśmy do Biedronki teraz po konkretną rzecz.
Szampon z firmy Farmona z wyciągiem z bursztynu.
Z naturalnym filtrem słonecznym i kompleksem witamin. 




Cena - 6.99 zł
Ciekawe czy razem z siostrą będziemy z niego zadowolone. 
Jednym minusem dla mnie jest to, że jest go tylko 300 ml, jak dla mnie to za malutka butelka na dwie osoby, zobaczymy na ile nam starczy ; )


Ostatnią rzeczą z nowości jest bluzeczka z Pepco z napisem Paris Ville de l'amour number 1.
Kupiłam ją kilka dni temu, za jedyne 19.99 zł. 




Zapraszam Was również na mojego IG, (gdzie jestem codziennie ) możecie oglądać moje  wpisy, 
dodawać mnie do obserwowanych i komentować, pozdrawiam ; *









Komentarze

  1. Pisz potem jak szampon się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest ci żal wydawać tyle pieniędzy na zakupy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zarabiam więc wydaję na co chcę.

      Usuń
  3. Jaka piękna torebka ♥ świetny blog ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us