Be Beauty & Wibo

wtorek, 28 kwietnia 2015 2 komentarze


Cześć wszystkim, ostatnio zrobiłam sobie malutką przerwę od blogowania i powiem wam, że dobrze mi to zrobiło. Dziś pogoda nie zachwyciła mnie, ponieważ od samego rana pada i jest mega zimno. Aż naszła mnie ochota na kupno kaloszków krótkich z kokardką muszę poszukać na allegro i zamówić. 


Wpis jest o dwóch pomadkach jednej matowej z firmy Be Beauty, kupiłam ją kilkanaście miesięcy temu siostrze, ale, że jej się nie podobała wzięłam ją sobie i się w niej zadłużyłam. Niestety kilka dni temu połamały mi się i bardzo rozpaczałam, ale jednak Biedronka wie jak poprawić mi humor ; ) Dziś wchodzą po pracy do marketu zobaczyłam regał z kosmetykami z tej serii i myślę :  "Jest w końcu dostali te pomadki, lakiery, podkłady i tusze ". Bez zastanowienia włożyłam do koszyka pomadkę, której używałam wcześniej i poszłam z uśmiechem na twarzy do kasy. ; )







Pomadka z Be Beauty jest matowa, nigdy nie miałam matowej pomadki, ale powiem wam, że jest o niebo lepsza od tych z połyskiem. Już się do niej bardzo przyzwyczaiłam ; ) Na ustach wygląda też świetnie, niestety nie zrobiłam wam zdjęć ponieważ źle wyglądam dziś bo jestem padnięta po zabawie z maluchami, którymi się zajmowałam, więc musicie mi wybaczyć ; )






Drugą pomadką jest pomadka z firmy Wibo, byłam w rozterce, że połamała mi się tamta i byłam zmuszona kupić nową. W sklepie wydawała się być ładna, ale jednak jak nałożyłam na usta coś mi w niej nie pasowało i oddałam ją siostrze ; ) Taak znowu zrobiłyśmy wymiankę hihi.

To tyle kochani, zapraszam was do odwiedzania mojego Instagrama i dodawania mnie do obserwowanych ; ) Pozdrawiam. 

Komentarze

  1. Nie miałam żadnej z nich, ale zachęciłaś mnie do tej z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us