Happy Easter

niedziela, 5 kwietnia 2015 7 komentarzy


Święta, święta i po świętach. Jak zawsze było duużo przygotowań a już prawie mamy koniec świąt. Jak dla mnie ten czas za szybko płynie, stanowczo za szybko, nim się obejrzymy będzie już jutrzejszy wieczór a przed nami znowu praca i kolejne zmaganie i odliczanie do weekendu.

Ja czekam na następny weekend, ponieważ wybieramy się z moim chłopakiem do Galerii na większe zakupy. Trzeba się zaopatrzyć w nowe ubranka na wiosnę ; ) o ile pogoda znowu nas nie zaskoczy.

Teraz zapraszam Was do obejrzenia Niedzieli Wielkanocnej moimi oczami. 















A wy jak spędziliście pierwszy dzień świąt ? 


Komentarze

  1. Mój pierwszy dzień Świąt spędziłam z rodziną :) Śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja śniadanko w domku, później do dziadków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. smaczną miałaś święta :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta spędziłam z rodzinką i było cudownie :)
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i blog! Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje święta nie były zbyt udane :/ ale szkoda o tym wspominać
    widzę, że Twoje ładniutkie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us