Haul zakupowy - kwiecień

wtorek, 14 kwietnia 2015 8 komentarzy


Jak sama nazwa posta wskazuje dziś będzie post o zakupach. Szczerze powiem wam, że nawet nie poczułam, że był ten weekend, ponieważ w sobotę byłam na zakupach z moim kochanym a w niedziele z rodzicami. Mam dość galerii na jakiś czas ; ) taa zobaczymy na jak długo.


Co udało mi się upolować ?





Spodnie dresowe, szukałam już od dłuższego czasu takiego typu.
Chciałam, żeby były luźne ale i eleganckie i takie znalazłam ; ) Kupiłam je w sklepie w moim mieście - Happy House - 34.99 zł 




Bluzki które zdobyłam na promocji w moich ulubionych sklepach. 
Pierwsze dwie są z Croppa każda była po 19,99 zł ale z racji tego, że na drugą rzecz był rabat - 50 % więc za jedną zapłaciłam -9.99 zł . 

Kolejny dwie kupiłam w Sinsayu i tak jak w Croppie była też promocja - 50 % na drugą rzecz więc za jedną bluzeczkę dałam - 9.99 zł . 



Okularki, są chyba jedynymi z najdroższych w moim życiu hihi.
Szukałam fajnych " much " ale w każdych wyglądałam jak nie powiem co. 
Znalazłam je w H&M za - 25.99 zł. Ale był to dobry wybór z którego bardzo się cieszę. 



I ostatnia rzecz, której nie kupiłam a dostałam od mojej szwagierki to okulary z firmy Artego.
Szwagierka jest fryzjerką i ma swój zakład i współpracuje z tą firmówką. 
A że ostatnio dostała okulary w prezencie ( aż 3 pary ) dlatego jedną z nich podarowała mi ; )

Dodatkowo okulary są wzbogacone w filtr UV, który ochrania nasze oczy przez promieniami słonecznymi.



Jak wam się podoba pościak o zakupowych nowinkach ? ; )


Komentarze

  1. Okularki `muchy` i biała koszulka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę dodać jakąś stylizacje jak tylko zrobi się ciepło ; *

      Usuń
  2. oo, też chciałam kupić te okulary w H&M!:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jakie świetne okulary! Ogólnie świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrze na twoje zakupy to sama mam ochotę wybrać się na przegląd sklepów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary muchy są mega ! :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !