Mała, kilkudniowa przerwa

poniedziałek, 13 kwietnia 2015 Brak komentarzy


Ostatnio nie miałam ochoty zaglądać na bloga i buszować w internecie, w głębi duszy gdzieś brakowało mi tego internetowego świata, więc mam chwilę to postaram się skleić jakiś post dla was.

Weekend był dla nas bardzo łaskawy, sami chyba przyznacie mi racje. Pogoda oszalała, było powyżej 20 stopni, jak dla mnie może być już tak caaały czas, jednak już dziś był większy wiatr raz deszcz raz słońce i cały urok wczesnej wiosny przeminął. Jednak cieszę się, że mogłam wyjść z aparatem i porobić kilka cudeniek ; )








W środę spodziewajcie się nowego wpisu o nowościach w szafie ; D
Pozdrawiam ; *



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us