Obiektywy z Biedronki - recenzja

czwartek, 30 kwietnia 2015 4 komentarze


Biedronka ostatnio bardzo zaskakuje swoim asortymentem, dobrze, że u mnie są dwa te markety bo jak czegoś nie ma w jednej jedzie się do drugiej ; ) Jak dla mnie ostatnio ta sieciówka baardzo się polepszyła, ceny spadają w dół a na półkach pojawiają się coraz to ciekawsze produkty ; )


Przeglądając instagram kilkanaście razy natknęłam się na zdjęcia tych obiektywów, na początko pomyślałam, że to pewnie kolejny niewypał i dałam spokój. Jednak gdy tylko zobaczyłam zdjęcia MAKRO wykonane obiektywem to przepadłam. Są genialne, podobne jakby zostały zrobione lustrzanką.


Obiektyw WIDE
To obiektyw szerokokątny widać różnice gdy robi się zwykłym aparatem w telefonie i jak nałoży się obiektyw, niestety nie zrobiłam zdjęcia dla porównania ale możecie zobaczyć jak ładnie wychodzi zdjęcie tym obiektywem.



Obiektyw FISH EYE LENS 180 * 
Jest to obiektyw z pomocą którego uzyskamy zaokrąglony kształt na zdjęciach. 







Obiektyw MACRO.
Jest jedynym z moich ulubionych obiektywów, zdjęcia wykonane nim wyglądają tak jakby zostały robione lustrzanką z obiektywem 50 mm. Jestem meega zadowolona z niego ; )





Dodatkowo był dołączony woreczek na przechowywanie obiektywów. 

Ma któraś z was tą mega fajną zabawkę ? ; ) 


Komentarze

  1. Ja mam, niestety mój Wide był uszkodzony i nie mogę z niego korzystać, ale mimo wszystko jestem z nich mega zadowolona, za taką cenę nawet te dwa są świetne! :) Taka mała "zabawka" a tak cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu ja miałam całe na szczęście ; ) czego to ludzie nie wymyślą, ale ja jestem baaardzo z nich zadowolona zresztą chyba jak każdy kto je posiada ; ) pozdrawiam

      Usuń
  2. ha ja posiadam i mam frajde z nich bo sa mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem dobra z ortografii, ale "półkach" przez "u" to troszkę razi w oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us