WIELKANOC 2015

piątek, 3 kwietnia 2015 5 komentarzy



Mam wrażenie, że to nie święta Wielkanocne tylko co najmniej Boże Narodzenie.
Pogoda za oknem pokazuje, że zima nie chce nas jeszcze opuścić i pomimo też go rano jest piękne słońce, po południu zaczyna sypać śnieg, grad i deszcz na przemian.

Bardziej podobają mi się święta Bożego Narodzenia, ponieważ jest lepsza świąteczna atmosfera,
każdy już na kilka tygodni przez robi prezenty, bardziej czuć tą magię, moim zdaniem.
Ale cieszę się, że chociaż w święta Wielkanocne będzie wolne od pracy i można będzie spotkać się z rodziną. 








BARANEK PO PRZEJŚCIACH ; D WYBACZCIE MI 




Kochani życzę Wam wesołych świąt i mokrego śmingusa dyngusa ; )


Komentarze

  1. Robisz piękne zdjęcia takie czyste i wgl. Będę tu zaglądają częściej ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym robić zdjęcia ? Jaki masz aparat ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez wgl nie czuje świat i w sumie zdecydowanie wole równiez Bożego Narodzenia :) Pozdrawiam i Wesołych ! :)
    http://okiem-canona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj święta święta i zaraz po świętach ;p Czas tak szybko leci, ale jutro zlot rodzinki i jedzonko. :D
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !