Małe ( duże ) zakupy

piątek, 22 maja 2015 4 komentarze


Urlop powoli mija a ja cieszę się piękną pogodą i tym, że w końcu mogę na spokojnie przejść miasto popatrzeć co jest ciekawego, pomierzyć i kupić to co chcę.
Dzisiaj wybrałam się z mamusią w poszukiwaniu kurtki jeansowej, jednak pech chciał, 
że jak była to nie w moim rozmiarze i klapa. Ale ale nie mogłam wrócić 
z pustymi rękami, więc kupiłam aż 3 pary spodni i piękny kubeczek do kawy ; )






 I teraz dwie pary świetnych przewiewnych akurat na cieplejsze dni spodni ; )
Mają podobne wzory do siebie, jedne w ciemniejszym odcieniu a drugie w jaśniejszym.
Cena - 24.99 zł.



  Jedna para to zwykłe jeansy jasne takich szukałam od dawna,
ponieważ mają ciemniejszą podszewkę i gdy wywinie się nogawki fajnie się prezentują.
Textil Market - 39.99 zł

Rozmiar mnie powalił hihi 44 ale to ciekawe bo to chyba chińska rozmiarówka ; D
Mierzyłam troszkę inne spodnie i też 44 to wgl nie mogłam w nie wejść to było przerażające jak dla mnie. 






Ostatnia rzecz to piękny kubeczek niebieski w białe kropki ; )
Będzie się idealnie nadawał do porannej kawy jak i herbatki lub zimnego napoju.
Nie mogłam przejść obojętnie zwłaszcza, że cena była dość atrakcyjna. 
Textil Market - 4.99 zł




Pozdrawiam i zapraszam do czytania poprzednich notek ; )


Komentarze

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !