Poniedziałkowy wieczór - czas na post !

poniedziałek, 11 maja 2015 1 komentarz


Długo czekałam, żeby mieć chociaż chwilkę wolnego czasu i stworzyć nowy post dla Was no i wieczór jest najlepszy żeby sie zmobilizować i coś napisać. 
Dzisiaj post będzie o paczuszce, którą dostałam od mojej kochanej Milenki z którą mam caaały czas bardzo dobry kontakt i nic chyba tego nie zepsuje ( tym razem ; D ) 

Co będę was dalej trzymać w niepewności, przechodzę do pokazania co było w paczce ; )


 Piękna miętowa bluzeczka z różowym napisem ; )

  
Żel pod prysznic i krem do rąk.


 Przepiękna bransoletka, którą noszę codziennie ; ) stała się częścią mojej ulubionej biżuterii.



 Kolejne dwie bransoletki tym razem z AVON.
Będą akurat na dodatek do letniej sukienki ; )



 Jak Wam się podobają prezenty od Mileny ?
Ja jestem baaaaaaaaaardzo zadowolona  ; ) jutro ja wysyłam paczuszkę do niej
oby jej się spodobało to co kupiłam.




Komentarze

  1. Cieszę się, że podoba się paczka <3 Niedługo ponownie wyślę coś ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !