Szczotka do pielęgnacji twarzy z Biedronki

niedziela, 17 maja 2015 Brak komentarzy




Od kilku dni jestem posiadaczką tej oto szczotki do pielęgnacji twarzy.
Jest ona z firmy Beautyline kupiłam ją w Biedronce za jedyne - 19.99 zł.
Dopiero zaczynam ją testować, więc jeszcze nie napiszę jak się sprawuje. Musicie troszkę poczekać na recenzje ; ) ale obiecuję że pojawi się niebawem.







Szczotka posiada 4 nasadki:
1. Nasadka masująca do poprawy krążenia i absorpcji kosmetyków
2. Nasadka szczotkowa do usuwania martwych komórek i regeneracji tych uszkodzonych
3. Nasadka lateksowa do delikatnego masażu poprawiającego wchłanianie się kosmetyków
4. Nasadka z gąbką do równomiernego nakładania makijażu







Szczotka posiada 2 prędkości obrotowe. 




W zestawie znajdowały się także dwie baterie paluszki.
Jak na taką cenę to uważam, że jest to trafiony zakup, mam nadzieję, że będę 
z niego zadowolona . 





Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !