Wygodna dama ze mnie

wtorek, 5 maja 2015 6 komentarzy


Dzisiaj miała dzień wolnego od pracy, więc wykorzystałam go w 100 %. 
Rano szybki shopping kupno tego czego potrzebowałam najbardziej, potem obiad, kawa popołudniowa i wypad po kask z moim szczęściem. Udało nam się kupić go wreszcie po tylu próbach, jest piękny ; )
Musimy wybrać się na sesję zdjęciową tylko musze zakupić pilot do aparatu i możemy śmigać.

Moim głównym celem było kupno wygodnych butów, do chodzenia do pracy jak i na co dzień.
Postawiłam na trampki, tenisówki i balerynki. 



 Piękne różowiutki tenisówki kupiłam w Galerii a dokładnie w New Yorker
za jedyne 19.99 zł. Lubię takie tenisóweczki, ponieważ nie są wiązane i można je raz dwa założyć i lecieć do pracy lub do szkoły bądź gdziekolwiek.
A rózowy to kolor dziewczęcy więc żal było ich nie brać ; )



 Drugimi zakupionymi butami są trampki tym razem zawiązywane. 
Zawsze chciałam takie mieć tylko w żadnych fajnie nie wyglądałam a tu przypasował mi i kolor i fason.
Na zdjęciu wyglądają jakby były żółte ale mają kolor kawy z mlekiem. 
Q & Q - sklep chiński - 39.99 zł.



Ostatnia para to zwykłe balerynki, bez żadnych ozdóbek w sam raz do jeansów lub też spódniczki ; )
29.99 zł.
 


 A w następnym wpisie niespodzianka o mojej ukochanej Myszki ; ))
Czekajcie cierpliwie.


Komentarze

  1. wszystkie sa fajne tylko ja bym nie wzieła różowych :D
    http://okiem-canona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam do końca zdecydowana na różowe ale na nodze fajnie wyglądają ; )) i będę się nadawać na rower, bieganie czy na coś innego ; D

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us