DIY - słoik

czwartek, 25 czerwca 2015 2 komentarze


Ostatnio dostaje dużo wiadomości na temat mojego nowego słoika, 
jak zrobiłam otwór na słomkę i czym to zrobiłam. 
Otóż tak, kupiłam zwykły słoik z nakrętką w krateczkę miałam pomysł, żeby go 
troszkę przerobić, więc wzięłam się do pracy. 


Pożyczyłam od taty śrubokręt i zaczęłam wiercić otworek z wieczku ; ) 
oczywiście cały czas patrzyłam, żeby miał dobry rozmiar do słomki nie za duży i nie za mały, 
żeby słomka za bardzo się nie ruszała.





 Co myślicie ? ; p

Komentarze

  1. Jest świetny. Super dodatek, wykonanie proste. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę zrobić sobie taki słoik :) świetny będzie do picia czegokolwiek na dworze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us