Kolorówka - czyli przegląd lakierów

piątek, 24 lipca 2015 7 komentarzy

Nie wiem czy pamiętacie jak w Rossmannie z dwa lub trzy miesiące temu była promocja 
-50 % na całą kolorówkę. Oczywiście ja nie mogłam się nie skusić i nakupowałam pełno 
nowych kolorów lakierów ;p no bo musiałam. 


Lakiery kolekcjonuje chyba od lat gimnazjalnych, zawsze lubiłam mieć pomalowane paznokcie, choć
nie zawsze to mi się udawało, ponieważ moim problemem było obgryzanie pazurków
 aż do krwi ( niestety ). Ale na szczęście dorosłam i nie mam już tego problemu ; p 
Mam dużą gamę kolorów do wyboru, dlatego nie mam problemu gdy mam użyć jakiegoś koloru 
do stylizacji.




Ostatnio moją ulubioną firmą lakierów jest Miss Sporty. 
Trwałość lakieru trwa aż do 4 dni więc jest dobry, oczywiście nie u każdego trzyma się tak długo,
ponieważ każdy ma inną płytkę paznokcia. 

Pierwsze trzy lakiery są szybko schnące. Prawda ? 
Tak, mogę śmiało powiedzieć że wysychają w mgnieniu oka, oczywiście jeśli nałożymy dwie lub trzy warstwy to oczywiście, że będziemy musieli poczekać trochę więcej. 
Co do krycia ? Jedna warstwa intensywnego kolory starczy ale ja zawsze nakładam dwie warstwy.




Z firmą Bebeauty spotkałam się w Biedronce i nie mam zielonego pojęcia czy znajdziecie tą firmę w jakiś drogeriach. Z kryciem tych lakierów jest trochę gorzej bo dwie warstwy nieraz nie wystarczą.
Minusem jest tez to, że bardzo się rozlewają na skórki i długo schną.



Kolejna firma to Rimmel, kupiłam na promocji bo zawsze chciałam je wypróbować ale aż za bardzo zadowolona nie jestem. Kryją ładnie ale jak nałożę je na paznokcie to  paznokcie robią się strasznie takie suche i muszę dodatkowo pomalować je lakierem bezbarwnym. 




Ostatnia firma Astor, posiadam tylko jeden lakier z tej firmy. 
Moja opinia ? Jest dobry, kryję dobrze i trzyma się chyba najdłużej na paznokciach. 

 


Oto moja kolorówka oczywiście to nie wszystkie lakiery które posiadam ale część z nich 
już nie używam więc nie widzę sensu je tu dodawać. 

Która firma wygrywa ?
Zdecydowanie Miss Sporty ! 
Jakie są wasze ulubione lakiery i z jakich firm ? ; )





Komentarze

  1. Fajnie prowadzisz bloga ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery do paznokci, są moją miłością chyba od podstawówki, a i w dzieciństwie miałam do tego zapędy (wiem z opowiadań rodziny :P). W gimnazjum zapuszczałam paznokcie i ciągle pojawiały się na nich przeróżne wzorki. Teraz staram się ograniczyć mój zbiór lakierów. Mam też lakiery hybrydowe, więc tym bardziej chcę mieć mniej lakierów. Bardzo ładne kolory wybrałaś - ta jasna brzoskwinka jest świetna! Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zadowolona z lakierów hybrydowych ? ; )

      Usuń
  3. Jakie baleryny polecasz na lato? Pozdrawiam czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej z odkrytymi palcami z przodu, choć ja takich nie lubię ale jak kto woli ; ) lub może gumowe balerinki w jakimś letnim, jasnym kolorze ; )

      Usuń
  4. ale super kolorki ten fiolet wpadł mi w oko :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us