Moja chwila zapomnienia

wtorek, 28 lipca 2015 3 komentarze




Czasami nadchodzi takie chwila dla nas moje panie, chwila w której możemy się odprężyć 
odstresować, odreagować cały dzień czy tydzień. 
Moja chwila naszła właśnie teraz, po całym tygodniu szaleństw i zajmowaniu się mieszkaniem
mam chwilę relaksu dla siebie. Co wtedy robię ? Siadam wygodnie przy moim nowiutko pomalowanym
biurku, otwieram laptopa, robię sobie kawkę, biorę coś słodkiego
i zaglądam wszędzie gdzie się tylko da. 





 Przeglądam masę stron internetowych, zapisuje ciekawe blogi,
nowości ze świata mody, czerpię pomysły na zdjęcia z różnych portali. 
Patrzę co ciekawego u moich znajomych, komentuję, poznaję coraz to nowe programy 
do przeróbki zdjęć, oglądam kanały na yt i robię dużo innych rzeczy.




Czasem dobrze jest tak usiąśc i móc sobie wszystko dokładnie posprawdzać, zwłaszcza
 że w tygodniu nie mam tyle wolnego czasu co w weekendy.
A czy wy macie takie chwile zapomnienia ? Co wtedy robicie i jak spędzacie czas ? ; )



W kolejnym poście zapraszam na notkę o moim nowym - starym biurku ;p 
Trzymajcie się, do zobaczenia ; *




Komentarze

  1. Masz świetne zdjęcia. Wszystko dobrane kolorystycznie i pasujące do siebie. Ciekawy blog ; ) czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. małe pyszności;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us