Moje nowe cudeńko

środa, 8 lipca 2015 2 komentarze


Dawno mnie nie było na blogu, ale jakoś tak samo wyszło musicie mi wybaczyć.
Dziś jednak postanowiłam napisać kilka zdań i dodać parę fotek ;p
U mnie zycie płynie z dnia na dzień czasem szybko a czasem wolno ale cały czas do przodu,
ci co mają ze mną kontakt na IG lub Snapie to wiedzą jak upływają mi dni. 

Dziś przyszła do mnie przesyłka na którą czekałam prawie tydzień,
 ale w końcu jest i jestem mega szczęśliwa, zaraz wam pokaże co dostałam ; )) 




Taką oto przesyłkę dziś dostałam ; ))
Zegarek złoty ze srebrną tarczą, takiego właśnie szukałam od kilku miesięcy, ponieważ
mój  poprzedni się popsuł i się już wytarł i nie ładnie wyglądał,
więc postanowiłam kupić nowy. 

Zegarek kupiłam na allegro, jest on z firmy GENEVA i kosztował
 21,99 zł + koszt przesyłki.
Cały zakup wyniósł mnie ok 33 zł. Cena była przystępna więc się nie wahałam,
tym bardziej, że w moim mieście jak zobaczyłam cenę zegarków to się przeraziłam. 
A ten jest ładny i w takim kolorku jak chciałam, nie jest ani za duży ani za mały
 w sam raz dla mnie ; )





A wam jak się podoba mój zakup ? ; ) 
Jeśli chcecie macie tutaj link do tego zegarka,
jeśli którejś z wam się spodoba to gorąco polecam ; )
Jest na prawdę świetny i jest także dostępny w innych kolorach; )

LINK DO ZEGARKA ! 

Pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnym pościaku ; *


Komentarze

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us