Wszystko w jednym czyli niedzielny leniwy dzień

niedziela, 19 lipca 2015 10 komentarzy

Oczywiście jeśli jest niedziela i pada deszcz to dzień staje sie najlepszy do napisania postu. 
Weekend zleciał szybko, ale za to był inny niż wszystkie. Od jutra zaczynamy nowy tydzień i na pewno 
zleci tak szybko jak i te dwa dni. W piątek po pracy razem z moim chłopakiem postanowiliśmy
przemalować meble w moim pokoju, zaczęliśmy od biurka jest piękne białe takie jak zawsze chciałam.

Nie obyło się bez zrobienia zdjęć już na nowym bialutkim blacie. 
Resztę mebli pomalujemy dopiero za dwa tygodnie, niestety nie możemy szybciej bo przyjeżdżają
do mnie dziadkowie a chce im oszczędzić nieprzyjemnego zapachu farby. 
Dlatego całym efektem podzielę się dopiero za kilka tygodni ;p musicie poczekać, ale za to 
możecie pooglądać sobie zdjęcia które zrobiłam na blacie ; )





 Ostatnio bardzo polubiłam złote dodatki zarówno jak i w biżuterii oraz różne 
złote dodatki do mieszkania lub pokoju. 
Ma ktoś tak też ? ; ) Dlatego jak będzie już biurko gotowe to muszę trochę pozmieniać
na nim, troszkę się pozbyć nie potrzebnych rzeczy a trochę dokupić nowych.
Na pewno będzie to wszystko ładnie i delikatnie wyglądać.



Po południu czas na małe co nieco ; ) Dlatego razem z moim ukochanym umiliśmy sobie 
niedzielne ptasim mleczkiem z Milki ; )




Na koniec pokazuję wam piękną filiżanką, którą sama sobie sprawiłam na urodziny ; )
I zyskałam dodatkowy koszyczek na biurko ; )




Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się Twój wpis i cały blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz świetne zdjęcia jest super kolorystyka tylko wygląd na blogu mogłabyś zmienić na coś takiego jak kolor zdjęć. Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zegarek i wszystkie dodatki, na białym tle wyglądają rewelacyjnie !
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no cudny ten kubeczek, napatrzeć się nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem odnowionego biurka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czym malowaliście biurko? Farbą w sprayu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us