Pieniądze szczęścia nie dają, DOPIERO ZAKUPY !

poniedziałek, 13 lipca 2015 18 komentarzy

Cześć witam was bardzo serdecznie w dzisiejszym poście. 
Jesteście bardzo ciekawi o czym dziś będzie mowa ? a może domyślacie się po tytule postu ;p
Dzisiaj pokaże wam moje nowe ciuszki jakie mi się udało kupić na wyprzedaży w galerii.
Ostatnio bardzo często kupuję sobie coś nowego ale już teraz mam wszystko i nawet nie myślę 
o tym, żeby coś kupić no chyba, że torebkę oczywiście podróbkę obag, ponieważ na oryginalną mnie 
po prostu nie stać. Zobaczymy co da się zrobić a tym bardziej, że za kilka dni mam urodzinki ; )


Od razu chcę was przeprosić za jakoś zdjęć ale robiłam je telefonem więc sami 
rozumiecie. Najważniejsze, że wszystko jest wyraziste i możecie obejrzeć
co trafiło mi się w moje ręce. 
 

 Sweterek, który kupiłam w H&M
 jest bardzo cieplutki w sam raz na zimniejsze dni . 
Przed przeceną kosztował 79.99 zł a na przecenie jedynie 30 zł.
Natomiast bluzeczka także została kupiona w H&M była przed przeceną po 39.99 zł 
a ja kupiłam ją za 20 zł. 



Kolejną rzeczą ( najdłużej na nią polowałam ) z której się cieszę najbardziej jest 
jeansowa kurteczka z Stradivariusa. Przed przeceną jej cena to 159.99 zł a na przeceni 69.99zł.
Szukałam wszędzie jasnej i w końcu znalazłam, cieszę się niesamowicie ; )

Bluzeczka biała ze wstawkami z siateczki boku kupiona była w Reserved po 19.99zł
niestety nie pamiętam ile kosztowała przed przeceną ale mniejsza o to. 

Jak wam się podobają moje nowości ? Ja się baaaardzo cieszę ; )
Czekam na wasze opinie, pozdrawiam. 




Komentarze

  1. Chyba wydajesz za dużo pieniędzy na ciuchy ; / ja nie dałabym tyle za zwykłą kurtkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja sprawa ile wydaję, a jeśli nie wiesz to kurtkę i tak kupiłam po okazyjnej cenie bo widziałam ostatnio zwykłe nie oryginalne po 89 zł .

      Usuń
  2. kto ci płaci za zakupy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ciuchy , ja ostatnio sprzedałam moją katanke i strasznie żałuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu mogłaś zostawić ; ( ja niestety w moją już się nie dopinałam i musiałam kupić nową ; )

      Usuń
  4. zakupy zawsze poprawią humor:D świetne nowości :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ciuchy :)
    co do tematyki postu zgadzam się z Tobą :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ;)!Na moim blogu pojawił się nowy post : http://kingefashion.com/breasted-denim-skirt/- zapraszam serdecznie :)! Dodaję do obserwowanych, będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog ;)!Na moim blogu pojawił się nowy post : http://kingefashion.com/breasted-denim-skirt/- zapraszam serdecznie :)! Dodaję do obserwowanych, będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  8. tytuł idealny! Najbardziej spodobała mi się kurtka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka jest też dla mnie najlepszym zakupem ; ) na pewno odwiedzę Twój blog ; )

      Usuń
  9. Kurteczka jeansowa jest świetna, właśnie takiej poszukuje. U mnie na wyprzedaży udało się kupić torebkę, i kilka ozdób do pokoju, niestety jak zawsze spóźniłam się na wyprzedaże.
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    http://kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !