Rossmann otwarty na moje urodziny

środa, 15 lipca 2015 8 komentarzy


Dziś są moje urodziny i dziś właśnie otworzyli nowego Rossmanna u mnie, czy się cieszę ?
Bardzo się cieszę, ponieważ jest więcej szaf z kosmetykami i co najlepsze jest szafka z 
Sally Hansen, więc tylko jak dostanę przypływ gotówki to lecę po lakier ; )

Wybrałyśmy się z siostrą po prezent dla mnie i mogłam sobie brać co chciałam ; )
ahh jakie to miłe uczucie, mieć raz w roku taki dzień ;p No i co wzięłam ?
Zobaczcie sami. 



Postanowiłam wypróbować lakier o konsystencji żelu z firmy Eveline Magical Gel.
Zestaw składa się z dwóch lakierów 1 Color Magical Gel i 2 Top Coat Gel.
Do wyboru były dwa koloru lakieru czerwony i różowy, ponieważ ja nie przepadam za czerwonym
kolorek więc wzięłam różowy. Lakiery nakłada się bez potrzeby użycia lampy UV- LED co jest 
plusem, ponieważ nie posiadam lampy. Za dużo nie mogę powiedzieć o tym produkcie
bo jeszcze nie miałam okazji go przetestować, ale jak tylko znajdę czas to zobaczę jak będzie się
sprawował i zrobię recenzje dla was. 




 Kolejnym prezentem jaki sobie wzięłam był zmywacz do paznokci w płatkach.
Nie miałam nigdy takiego zmywacza jedynie kiedyś miałam taki w słoiczku, a jestem ciekawa czy
ten okaże się dobry. Opakowanie zawiera 30 sztuk płatków. Ma śliczny zapach limonki.


 


Nie obyło się również od kupna lakieru tym razem koloru cielistego. 
Zawsze przyda się do jakiejś kreacji lub na codzień.


Jak podobają się wam moje prezenty ? 
Macie może ten żel z Eveline ? Jeśli tak to piszcie jakie są wasze opinie o nim. 


Komentarze

  1. Urodziny to najlepszy dzien w roku 😀 prezenty swietne ! A ciekawe jak ten zel sie spisze, teraz samemu mozna robic cuda na tych paznokciach 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne lakiery , szczególnie ten nudziak :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Duet z Eveline świetny, chyba się po niego przejdę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry jest ten zmywacza w płatkach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a eveline gel ? daje radę czy lepszy sally hansen top gel ?

      Usuń
    2. Nie używałam nigdy Sally Hansen, więc się nie wypowiem, ale ten gel jest mało trwały. Pomalowałam nim paznokcie cztery razy i już nie nadaje się do użycia ; (

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us