SELFIE STICK - wysięgnik do zdjęć

środa, 29 lipca 2015 17 komentarzy


Przychodzę do was z moją nową zabawką, która jest monopod wysięgnik do zdjęć.
Ostatnio bardzo dużo słyszy się o kijkach do selfie, ponieważ i jak uwielbiam różne dodatki do
telefonu postanowiłam sobie zrobić malutki prezent w postaci takiego wysięgnika i nie żałuję.




         Zawiera :
  • Rozkładaną rączkę, która dobrze trzyma się w ręce
  • Uchwyt do mocowana telefonu
  •  Zabezpieczający pasek na nadgarstek
  • Regulowaną obrotową głowicę
  • Głowicę z gwintem na aparat fotograficzny
  • Pilot do robienia zdjęć
  • Gumkę osłonową na pilot





Pilot łączy się z urządzeniem po Bluetooth z aparatem.
Należy włączyć Bluetooth w swoim telefonie i połączyć go z monopodem 
i możemy cieszyć się z robienia zdjęć. 







Wysięgnik ma 7 sekcji, umożliwiają one dopasowanie długości wysięgnika do naszych
potrzeb. Długość działania monopodu to od 20 cm do 97 cm. 




Posiada również osłonkę na pilot, która zabezpiecza urządzenie przed deszczem lub piaskiem.




Monopod wysięgnik do selfie kupiłam w Media Markt za 45.99 zł. 
Wiem, że na allegro znalazłabym pewnie tańsze ale tu mam pewność, że jest z dobrego sklepu
i nie żałuję że wydałam tyle ile wydałam. 
Jestem zadowolona ; p A może i wy posiadacie już takie gadżety do selfie ? 


Komentarze

  1. ooo ale się tu zmieniło ; ) posiadam ten selfie stick i jestem zadwolona tak samo jak Ty ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny gadżet dla tych, którzy lubię selfie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam swój z Ameryki i kosztował coś ok 30 dolarów, ale jest na wypasie. Ma o wiele solidniejsze to trzymadełko do telefonu, wbudowany taki jakby przycisk, który naciskamy, żeby zrobić zdj (na rączce) i ogólnie jest taki bardziej "stabilny" jakby, ale oczywiście to był prezent, sama bym tyle kasy nie dała za kijek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukałam takiego z tym przyciskiem ale nie mogłam znaleźć więc zdecydowałam się na ten z pilotem ;p ale wiadomo jak to był dla ciebie prezent to możesz się cieszyć, że nie musiałaś tyle wydawać ; )

      Usuń
  4. Nie dałabym tyle za taki badziew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie, mi się akurat to przyda, więc dla mnie to nie jest badziew ;p

      Usuń
  5. Świetny, zaraz dopiszę go do swojej listy must have :)
    zapraszam do siebie
    ineedyoursoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa! Sama zastanawiam się nad jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us