4 ulubione blogi

piątek, 21 sierpnia 2015 3 komentarze


Powoli kończą mi się pomysły na posty ale obiecuję, że w weekend spiszę sobie
 propozycje na posty i będę powoli je realizować.
Dzisiaj post o 4-rech ulubionych przeze mnie blogach, nie są to typowe blogi o jednej tematyce, 
jak czytam to czytam wszystkie nie skupiam się tylko na jednym temacie.





Autorkę znam wyłącznie z instagrama, na jej blogu byłam kilka razy, 
ale bardzo podoba mi się tematyka oby dwóch stron. 
Codzienność pomieszana z pracą, kosmetycznymi nowinkami.
Uwielbiam wręcz jej zdjęcia, wszystko współgra ze sobą jak i z samą autorką. 
Z chęcią podziwiam świat na fotografii w jej wykonaniu.


 
Blog Dajany Szymkowiak od zawsze mi się podobał. 
Już od kilku lat jestem jej wierną czytelniczką. 
Lubię jej styl bycia i co najważniejsze, pomimo tego
że jest blogerką nie pokazuje aż tak tego. 
Żyje swoim życiem i jest prostą dziewczyną z klasą.





Marite obserwuję nie tyle co na blogu lecz na snapczacie i na instagramie.
Lubię oglądać jej filmiki w których pokazuje to co lubi robić na co dzień.
Na swoją karierę musiała ciężko zapracować dlatego tym bardziej jest dla mnie 
wielkim przykładem.



Autorka bloga dodaje ciekawe posty o tym jak radzić sobie 
w niektórych trudnych sytuacjach, pokazuje jak ma wyglądać praca blogerki.
Robi co miesiąc dla swoich czytelników tapety tematyczne na pulpit laptopa 
i dodaję świetne co miesięczne linki godne polecenia.



***  Kolejność blogów jest przypadkowa. ***







Komentarze

  1. Fajny ten post, nie znałam chyba żadnego z tych blogów, więc zaraz zaglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj w końcu post gdzie pracujesz i o tym swoim biurku .:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us