Haul zakupowy - # sierpień

środa, 12 sierpnia 2015 2 komentarze


W lipcu udało mi się kupić bardzo dużo ciekawych rzeczy, które mogliście zobaczyć
w poprzednich postach. Była kurtka jeansowa, były koszulki, sweter, buty, selfie stick.
Na pewno coś tam jeszcze było, ale mniejsza o to. Dziś przychodzę do was z dwiema nowościami,
są nimi sukienka na upalne dni i sandałki espadryle.




Sukienkę granatową w białe groszki kupiłam w Sinsayu na wyprzedaży za 29.9.
Jest to moja pierwsza taka lekka sukienka mam nadzieję, że gdy będzie trochę wiatru to nie będzie się mocno podnosić do góry. 
 






Drugim zakupem były Espadryle z New Yorkera także z wyprzedaży za 39.99 zł
znalazłam idealne sandały dla siebie, są mega wygodne i nawet nie czuć, że są wysokie.

 


 A takie coca - cole kupił mój misiek ; D 
Dla mnie szafiarka a dla niego ostry gapcio ;p




Komentarze

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !