Jak wygląda mój MAKE - UP ?

środa, 26 sierpnia 2015 7 komentarzy
             Dzisiejszy post będzie na temat makijażu, który zawsze robię wstając rano. Codziennie każda z  z nas boryka się z jakimś problemem, a to coś robi się na twarzy, a to skóra jest zaczerwieniona, a to, że wysuszona. Ja niestety trochę problemów z cerą ale każde niedoskonałości da się zakryć. 


 


A więc tak czego używam do codziennego makijażu ? 

Najpierw nakładam fluid z firmy Synergen nr. 1 ( na dole macie zdjęcie ) rozprowadzam go gąbeczką lub czasem palcami. Następnie puder z firmy Manhattan nr. 1, puder jest bardzo jasny, ponieważ mam
jasną skórę jak dla mnie pasuje idealnie. Kolejnym krokiem jest podkreślenie oczu, mam do tego kredkę z firmy Wibo, jest bardzo trwała i co najważniejsze nie kruszy się tak jak to inne kredki które miałam.

Nieraz jak wychodzę gdzieś z chłopakiem lub ze znajomymi nakładam na usta którąś z
pomadek które widzicie do góry na zdjęciu, ale o tym zrobię dla was osobny post ; )






 A jak wygląda wasz codzienny make - up ? Może robicie podobnie do mnie ? ; ) Czekam na wasze opinie. 
Pozdrawiam ; **





Komentarze

  1. uzywasz kredki bez tuszu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie używam tuszu tylko samej kredki ; )

      Usuń
    2. dziwne i to bardzo. uzywaj dodatkowo patyczków i wycieraj rozmazana kredke bo oczy wygladaja jak podbite

      Usuń
    3. Kiedyś jak miałam tusz to oczy mnie strasznie bolały, może polecisz mi jakiś tusz który nie podrażnia gałki ocznej ?

      Usuń
  2. No to nie kupuj wibo/lovely/miss sporty a na pewno nie bedzie Cie nic bolalo ;)
    max factor 2000 calories polecam, tani a dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie dobry podkład, brązer, podkreślone brwi i rzęsy w makijażu to podstawa, ale ja lubię po prostu takie całkowite i dokładne wykończenie makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !