Kolekcja torebek

poniedziałek, 31 sierpnia 2015 10 komentarzy
Nie chciałam pokazywać wam wszystkich torebek bo co niektóre są juz bardzo zniszczone i nie nadają się na opublikowanie, więc wybrałam tylko trzy. Co tu dużo mówić, każda kobieta posiada w swojej szafie kilkanaście rodzajów torebek, każda na inne okazje. Tak więc jest i ze mną, kolekcjonuje torebki choć wiem, że nieraz nie przemyślę, kupię i leży ona w szafie głęboko. 





Pierwsza torebka to typowy worek, kupiłam go w Sinsayu nie pamiętam już za ile, nadaje się idealnie do sportowego stroju lub tez do pracy. Nosiłam go cały czas ale teraz jakos zapragnęłam zmian na cos większego, więc wygrzebałam starą torebkę. 





Torebka typowa " łódka " mam ją ponad dwa lata już, dostałam ją od mamci na urodziny. Jest bardzo pakowna w środku ma przegródkę, więc nie wala się wszystko razem po torebce. Ma też pełno malutkich kieszonek. Można ją nosic do ręki ale także na ramię, ponieważ ma długi pasek dodatkowy.




Ostatnia torebka w kolorze szarym idealnie pasuje do eleganckich stylizacji. I ta właśnie była kupiona pod wpływem impulsu, ale jest tak samo duża jak poprzednia. Miałam ją kilka razy i jakoś nie mogę się przekonać, chyba swoje musi odleżeć i na pewno kiedys się przyda. 





I oto moja kolekcja torebek, jak wam się podoba ? Teraz będę musiała ograniczyć wpisy bo robi się ich coraz więcej, ale i rośnie liczba statystyk na blogu, więc pomimo tego, że nie komentujecie to i tak widzę, że tu jesteście. 


Komentarze

  1. Skoro kupujesz torebki i rzucasz je gleboko do szafy, to jakim cudem je zniszczylas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieraz nosi je moja siostra jak mi się znudzą a nieraz jak mi się jedną nosi dobrze to noszę ją tak długo, aż się zniszczy.

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się ta ostatnia ;)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili - maddiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale anonimki cie prześladują ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo się komuś nudzi, ale niech sobie piszą ;p

      Usuń
  4. Sama zrobiłaś taki wygląd na blogu ?? Ładnie tutaj ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, pobrałam gotowy szablon z bloga blokotek.pl

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us