Letni kamuflaż

poniedziałek, 3 sierpnia 2015 4 komentarze


Pogoda w końcu się poprawiła i mamy piękne słońce, jest cieplutko i można pójść sobie na plaże
 lub na ogród poleżeć i po opalać się. Dlatego ja zawsze wtedy nie mam czasu zrobić sobie porządnego makijażu i co chwilę muszę się iść poprawiać. No ile można ? Dlatego wczoraj poświęciłam trochę czasu i poszukałam na blogach trwałego i dobrego pudru oraz kredki do oczu. Dziś od samego rana poszłam do Rossmanna obkupić się w nowe kosmetyki, zobaczcie co wybrałam.




Skusiłam się na puder w kamieniu z firmy Manhattan o kolorze naturalnym, 
ponieważ mam jasną cerę nie brałam ciemniejszego koloru bo wiem, że nie pasowałby mi.

 


 


Puder ma bardzo praktyczne opakowanie, ponieważ z boku znajduję się wysuwana
szufladka w której jest gąbeczka do nakładania pudru. 

 





Kredka do oczu Long Lasting Liner z firmy Wibo od razu z temperówką, nie wypowiem się za dużo
na jej temat bo dopiero pomalowałam nią oczy na razie się trzyma zobaczymy jak długo ;p

 




I oto ja w nałożonym pudrze i kredce, recenzje tych dwóch produktów napiszę dopiero
po jakimś czasie stosowania, myślę, że będę zadowolona. 

Puder Manhattan - 22.99 zł 
Kredka do oczu Wibo - 5.19 zł

W następnym poście napiszę wam jeszcze kilka słów o szamponie do włosów, który widzicie 
na pierwszym zdjęciu ; ) dziś zależało mi na opisie tego czego używam do kamuflażu twarzy ; )

P.S  Dziękuję wam z całego serca za tyle odwiedzin na blogu ; * cieszę się, że to co robię i o czym 
wam się podoba, że moja praca nie idzie na marne. jesteście wspaniali, oby tak dalej ; )


Komentarze

  1. Ładne zdjęcia ; ) takie delikatne i jasne co bardzo mi się podoba na blogach. Puder sama musze wypróbować czekam na twoją recenzje ; ) - czytelniczka ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa ; ) pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie myślalas o tym, by zaczac stosowac szampony do wlosow bez SLSów i tak dalej?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us