Modernsilver

środa, 19 sierpnia 2015 2 komentarze
Sklep internetowy Modernsilver.pl oferuję dobrej jakości biżuterię zarówno złotą jak i srebrną.
Posiadają różnego rodzaju naszyjniki, bransoletki, kolczyki, wisiorki, tatuaże czy pierścionki.

Ja od dłuższego czasu chciałam sobie kupić naszyjnik CELEBRYTKĘ.
Na stronie sklepu jest bardzo dużo wzorów zawieszek zaczynają od monety, kół kończąc
na gwiazdkach, blaszce lub napisach. 

Zdecydowałam się jednak na łańcuszek z zawieszką serca.
Srebrny naszyjnik pokryto warstwą złota, dzięki czemu biżuteria nie tylko elegancko wygląda, ale i 
charakteryzuje się dużą trwałością i wytrzymałością na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych.
Subtelny wzór sprawdzi się zarówno w przypadku codziennych, jak i wieczorowych stylizacji.



 Ja jestem bardzo zadowolona z tego łańcuszka. Wysyła była zrealizowana dość szybko, 
ja swoją celebrytkę zamówiłam przez Allegro, ale możecie też zamówić bezpośrednio ze strony sklepu.



 Zapraszam na stronę sklepu Modernsilver.pl oraz na ich profil na instagramie LINK.




Komentarze

  1. Kiedy post o twoim biurku? Pozdrawiam buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż w końcu zepnę się i porobię zdjęcia ;p ale będzie post o moim miejscu pracy w domu i tam pojawią się zdjęcia biurka ale osobny post też postaram się zrobić ; )

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us