My BAG - przegląd zawartości

piątek, 14 sierpnia 2015 1 komentarz


Upał, upał i jeszcze raz upał. te temperatury mnie wykończą, nawet nie można normalnie funkcjonować przez taką pogodę. U nas w końcu pomyśleli i zrobili ścianę wody w parku dla ochłodzenia się. 
Nie da się żyć ! 
Dziś pokaże wam co znajduję się w mojej torebce, oczywiście nie może zabraknąć
 na blogu takiego wpisu a tym bardziej że ja jestem torebko i butoholiczką ; D









Pewnie wasze torebki wyglądają podobnie ; ) 
My kobiety wiemy co dobre ! 



Komentarze

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us