Olejek jojoba and masło shea

sobota, 29 sierpnia 2015 1 komentarz
Ostatnio dostałam mały prezent od mojego ukochanego w postaci olejku do ciała z firmy Wellness and Beauty. Zawsze gdy byłam w drogerii zastanawiałam się czy ten olejek do ciała jest dobrym produktem czy to kolejny bubel i będzie strasznie tłuścił skórę. Jednak mój chłopak ma dobry gust i trafił z nim w 10 ; D





Olejek do ciała - to mieszanka tłoczonego na zimno olejku jojoba i bogatego w składniki masła shea. Starannie dobrane oleje natualne takie jak olej jojoba, olej migdałowy i olej z nasion bawełny w połączeniu z witaminą E wspomagają gospodarkę wodną skóry i pielęgnują skórę tak aby była delikatna.
Olejek szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze.





Sposób użycia : 
Olejek nanieść na dłonie, rozgrzać i rozprowadzić na suchej lub lekko wilgotnej skórze. Po czym delikatnie wmasować. Buteleczka olejku ma 150 ml i kosztuje 10.99 zł w drogerii Rossmann. 
 


A na osłodę dostałam pudełeczko pralinek Raffaello ; ) Takiego mam kochanego chłopaka .



Komentarze

  1. Ten olejek jest bardzo fajny chciałam go kupić ale u mnie pewnie by stał na toaletce a ja i tak bym go nie używała ; p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !