Perfumy - ważny element kobiecej toaletki

piątek, 28 sierpnia 2015 1 komentarz
Każda z nam używa na co dzień jakiś perfum z różnych firm. Ja obecnie używam z firmy Oriflame o nazwie ATHENA. Jest to piękny a za razem delikatny zapach. Dostałam go od cioci na urodziny i jestem z niego baaardzo zadowolona.



Mam jeszcze kilka zapachów z firmy Hugo Boss, Versace i Giorgio Armani. Są to bardzo przyjemne zapachy, jednak na razie muszę wykorzystać do końca perfum który wyżej widzicie, ponieważ nie lubię otwierać nowych skoro nie skończyłam używać jeszcze poprzedniego.





 A wy macie swoje ulubione perfumy ? 



Komentarze

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !