Selfie tag - aneetine odpowiada

niedziela, 23 sierpnia 2015 Brak komentarzy


Pomyślałam, że skoro na innych blogach spotykam się z "Selfie Tagiem " to czemu i ja mam nie zrobić odpowiedzi na pytania. Więc zabieram się za odpowiadanie a wam życzę miłego czytania ;p 



1. Jaka jest Twoja najlepsza cecha fizyczna ?

Moją najlepszą cechą fizyczną są moje długie nogi ( no nie aż takie długie ; ) 
oraz włosy. Mam bardzo gęsty i mocne włosy, farbowałam je może ze dwa razy 
jakoś mnie nie kręci, żeby na głowie mieć co chwilę nowy kolor, dobrze się czuję z naturalnym.

2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce
 na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam ?

Z miłą chęcią pojechałabym do Sopotu na molo. Dlaczego ? Ponieważ jest to moje marzenie.
Wiem, że to może dziwne, że nigdy nie byłam w Sopocie ale taka
jest prawda i właśnie teraz chciałabym tam być. 

3.Co robisz dla rozrywki w weekend ? 

Weekendy spędzam razem z ukochanym, nieraz sami a nieraz z rodziną lub ze znajomymi
wtedy robimy masę fajnych rzeczy ;p

4. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chora ? 

W zupełności wystarczy mi kubek ciepłej herbaty i ukochany obok. 

5. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie co byś zmieniła ?

Na pewno nie poszłabym do liceum tylko zrobiłabym szkołę zawodową jako fotograf.

6. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz ?

Moi podwładni i nieraz podopieczni do których muszę chodzić. 

7. Bez czego nie możesz żyć ? 

Nie mogę żyć bez bez ukochanego, bez telefonu, laptopa i zakupów.
Dziękuję, że przebrnęliście razem ze mną przez pytania i odpowiedzi. 
Możecie śledzić mnie na moim instagramie






Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !