Sierpniowe wydanie magazynu HEBE

sobota, 8 sierpnia 2015 Brak komentarzy



Będąc w Galerii Handlowej w Elblągu, miałam okazje zajrzeć do drogerii Hebe, przyznam się,
że nigdy nie byłam w tej drogerii bo po prostu u mnie w mieście jej nie ma. 
Powiem wam, że niektóre artykuły mają bardzo dobrej jakości ale i cenowo jest przeciętnie.
Akurat jak ja byłam to było bardzo dużo przecen ale były też produkty droższe. 
Za dużo nie wypowiem się o tej drogerii bo byłam tam tylko raz, ale zrobiła na mnie dobre wrażenie.




Do domu zabrałam nowe wydanie miesięcznika Hebe i w drodze powrotnej miałam co czytać.




A wy lubicie zbierać różne magazyny z drogerii lub innych sklepów ? 

W kolejnym poście zapraszam na drugą część weekendu nad morzem !  






Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !