Szampon Pantene 2 w 1

wtorek, 4 sierpnia 2015 1 komentarz


Szampon którym widziałyście w poprzedniej notce na zdjęciu to Pantene 2 w 1.
Prawie miesiąc temu przenieśli Rossmanna w moim mieście bliżej mnie, teraz nie muszę gnać 
na koniec miasta bo mam bardzo bliziutko ;p Na otwarciu drogerii przy każdym zakupie dawali
magazyn Skarb a do niego kilka dodatków w postaci próbek szamponów, żeli do ciała czy kremów.
Dostałam właśnie próbkę tego szamponu i odżywkę. 



Ja jakoś na początku nie mogłam się przekonać do wypróbowania tej próbki szamponu ale zrobiła to za mnie siostra. Jakie miała wrażenia ? 
Nie spodziewała się żadnych cudów jak to bywa z takich próbek. Umyła włosy, pierwsze co jej się spodobało to zapach - świeży, przyjemny, delikatny. Po umyciu i wysuszeniu zobaczyła, że jest duża poprawa niż po wcześniejszym szamponie. Włosy były delikatne w dotyku i miały ładny blask.

 




Szampon dobrze się pieni i nie trzeba go dużo nakładać, zapach szamponu utrzymuje się przez cały dzień. 
Po wypróbowaniu saszetki kupiła całą butelkę. 
Więc skoro tak go zachwalała postanowiłam i ja go spróbować i powiem, że jestem zadowolona z niego,zapach na prawdę ładny i do teraz go czuję ; ) Przez jakiś czas będę go stosować. 
Kupiłyśmy dzisiaj drugą butelkę bo był w promocji za 10.99 zł, więc skoro jest dobry to czemu nie skorzystać na promocji ;p










Komentarze

  1. Używałam tego szamponu, ale niezbyt długo, ponieważ włosy szybko zaczęły mi się przetłuszczać, a skóra głowy swędzieć. Raczej nie mogę używać innego niż Head&Shoulders.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us