Weekend nad morzem cz. 1

czwartek, 6 sierpnia 2015 Brak komentarzy



W piątek a dokładnie 31 lipca wyruszyliśmy z moich chłopakiem i tatą odwieźć moich kochanych dziadków do domu. Z racji tego, że mieszkają w Północnej części Polski mieliśmy okazję pojechać na jeden dzień nad morze. W sobotę rano poszliśmy do wielkiej galerii handlowej oczywiście nie obyło się bez tego, żeby nic nie kupiła i wpadły dwie nowe rzeczy, ale o tym kiedy indziej. Po południu wsiedliśmy w samochód i razem z moją chrzestną pojechaliśmy nad morze do Stegny.






Uwielbiam fotografować brzeg morza zwłaszcza jak nie ma tylu ludzi
 i jest  bardzo spokojnie.





Moja kochana chrzestna ; **

 

Pogoda była ładna, ale jak to bywa nad morzem był zimny wiatr, oczywiście jacyś ludzie się kąpali ale dla mnie woda była za zimna. Ważne, że zdjęcia mam i wspomnienia. 
Jak dobrze pójdzie to może we wrześniu uda nam się jeszcze raz wyskoczyć nad morze, 
ale bym się cieszyła. ; ) A wy byliście gdzieś nad morze w te wakacje ? 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !