Weekend nad morzem cz. 2

poniedziałek, 10 sierpnia 2015 2 komentarze


Tak jak mówiłam dodaję drugą część zdjęć z weekendu nad morzem.
Dziękuję wam za taką dużą oglądalność, jest was coraz więcej, każdego dnia zapisuję sobie w notesie ile było odwiedzin w danym dniu i muszę wam powiedzieć, że liczby rosną w mgnieniu oka. 
Jestem na prawdę bardzo zadowolona z tego, że jesteście tutaj ze mną. 

 




Moja kochana rodzinka ; *

 


Zdjęcie z ukochanym musiało być obowiązkowo ; ) Myślę nad tym czy nie wydrukować tego zdjęcia i postawić sobie w ramce na biurku ; )

 



I o to koniec zdjęć z mojej kochanej Stegny, tam odpoczywałam i ładowałam baterie przez jeden dzień. 
Dla mnie jeden dzień to stanowczo za mało, ale co zrobić. Dobre i to ; )


Komentarze

  1. Uwielbiam jeździć nad morze, ten klimat i to miejsce sprawia, że wypoczywam. W tym roku byłam już nad morze, ale wybieram się jeszcze raz :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia oddają to jak świetnie się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !