18 / 09 / 2015

piątek, 18 września 2015 Brak komentarzy
Moim czytelnicy z racji tego, że w moim życiu zaszły pewne zmiany przez jakiś czas nie będe mogła być z wami tak często jak w ostatnich tygodniach. Bardzo was za to przepraszam, będe się pojawić na instagramie. Możecie tam śledzić co się u mnie dzieję, a dzieję się bardzo dużo. Ale jak tylko wszystko się unormuję to do was wracam, mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie. Oczywiście mam jeszcze kilka postów zaplanowanych które dodadzą się automatycznie, więc możecie poczytać trochę. Tymczasem do miłego zobaczenia.

~ Aneta.




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !