# Gniezno '15

piątek, 4 września 2015 27 komentarzy
W niedzielę, postanowiliśmy z moim chłopakiem i rodzicami, że nie będziemy marnować czasu na siedzenie w domu i że gdzieś sobie pojedziemy. Opcji było mnóstwo, ale zdecydowaliśmy się, że pojedziemy do Gniezna. Z racji tego, że mam tam rodzinę wybraliśmy się właśnie tam, aby troszkę pozwiedzać i posiedzieć w gronie najbliższych.



Mieliśmy szczęście, że trafiliśmy akurat na imprezę plenerową, gdzie mogliśmy posiedzieć, zjeść sałatkę, napić się czegoś zimnego i posłuchać dobrej muzyki. Były stoiska z jedzeniem z kilku firm kateringowych.
Co najbardziej mi się podobało podczas zwiedzania Gniezna ?  Zdecydowanie rynek, byłam tam kilka dobrych lat temu aż głupio się przyznać, mam godzinę jazdy do tego pięknego miasta a bywam tam tak rzadko.




Spacerując po rynku zahaczyliśmy o lodziarnie. Szczerze ? Nie byłam zachwycona ze smaków tych lodów, za dużo było w nich śmietany i nie były, aż takie zmrożone. Natomiast sałatka którą widzicie do góry była bardzo pyszna. Jeśli kiedyś będziecie w Gnieźnie polecam restauracje White Taste, mają naprawdę dobre jedzonko. 


I na koniec wspólne zdjęcie z ukochanym, wyszłam jakoś dziwnie na tym zdjęciu ale niech już będzie.
W następnym wpisie pojawi się post o tym czym robię zdjęcia, ponieważ dostaję dużo pytań odnośnie tego tematu, postanowiłam że zrobię dla was osobny post o moim sprzęcie.


Komentarze

  1. Świetna fotorelacja, nigdy nie miałam okazji być w Gnieźnie :) Kochana z wielką chęcią i przyjemnością obserwuję by móc zaglądać tutaj częściej :) jak będziesz miała chwilę to wpadaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecież z mogilna do gniezna jedzie się około 20-30 minut, a nie godzine ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kto jak jedzie, może nie całą godzinkę ..

      Usuń
  3. jak pięknie :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ważne,że wypad udany!:) świetne zdjęcia.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie byłam, ale chętnie bym pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam kiedyś przejazdem. Ładna miejscowość :)
    Świetne zdjęcia ♡

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj nigdy nie byłam w tym mieście, a widzę, że ma w sobie urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej podoba mi się rynek i te uliczki ; )

      Usuń
  8. fotorelacja świetna! Ja muszę się przyznać, że nigdy nie byłam w Gnieźnie :)

    Pozdrawiam,xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam blisko a jestem raz na rok hihi

      Usuń
  9. Odrestaurowane rynki zazwyczaj są najatrakcyjniejsza częścią miast i zachęcającą do fotografowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wycieczka, super zdjęcia!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam w Gnieźnie :-) To niemal drugi koniec Polski, bo sama jestem pod Krakowa :-
    ) Bardzo ładna z Was para <33 Bardzo mi się tu u Ciebie podobało! Masz super szablon. Obserwuję i liczę na rewanż ♥ Pozdrawiam i zapraszam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o Twój post bardzo mnie rozweselił- wróciły moje wspomnienia z dzieciństwa kiedy wraz z rodziną byliśmy w Gnieźnie :) Urokliwe miejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mogłam za pomocą zwykłego posta przywołać Twoje wspomnienia z dzieciństwa ; )

      Usuń
  13. tak, ten żel jest z granulkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us