# kalendarz biedronkowy

wtorek, 1 września 2015 26 komentarzy
Jak co roku Biedronka zaskakuje nas swoim asortymentem, jak przychodzi czas powrotu do szkoły to w szczególności pojawiają się w niej bardzo ciekawe rzeczy. Kalendarz wyhaczyłam u wielu ludzi na instagramie, każdy się zachwycał i robił dodatkową reklamę a wiecie jak działa reklama na drugiego człowieka. Im więcej osób to ma to Ty tez pragniesz to mieć tak też stało się ze mną. 





Kalendarz ma bardzo kobiecą okładkę, kolory są tak zestawione ze sobą że łączą się w jedną piękną całość. Każda kartka z kalendarza to jeden dzień, dlatego jest bardzo dużo miejsca
na zapiski na wybrany przez nas dzień. W tamtym roku kupiłam także kalendarz w Biedronce ale było malutko miejsca na napisanie notki na jednym dniu, a ten jest bardzo fajnie zaprojektowany. 





Fajne jest to, że na każdej stronie znajduję się albo rysunek albo cytat, już kilkanaście spisałam sobie na kartce i będę je używać w notkach lub do podpisu zdjęć. Bardzo fajny pomysł. 




Na końcu kalendarza znajdują się adresy i notes a kilka kartek dalej jest mapa świata. 




Dodatkowo przy kalendarzu jest gumka dzięki której możecie " zamknąć " na nią kalendarz.

A czy wy macie już swoje nowe kalendarze ?  ; ) Miłego powrotu do szkoły !




Komentarze

  1. Świetny kalendarz! Ta wersja wygląda o niebo lepiej od kalendarzy z tamtego roku, które wypuściła Biedronka :) Ja byłam w sobotę w Biedronce i ich już nie widziałam.. może jeszcze w którymś sklepie się uchowały.. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w oby dwóch Biedronkach jeszcze są ; ))

      Usuń
  2. Super ten kalendarz! Ja sobie muszę kupić, ale jakiś mniejszy, zeby tylko zapisywać jakieś kolokwia i egzaminy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki sliczny kalendarzyk :) Kocham te kolory :)
    Śliczny blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. też kupiłam, ale ten bardziej aztecki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiałam nad azjatyckim a tym ale padło na ten ; )

      Usuń
  5. Też chciałam go kupić, chyba muszę ponownie wybrać się do Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalendarz piękny, żałuje że nie ma takiego na cały 2016 rok, no ale może jeszcze się doczekam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kalendarz. :)

    Zapraszam do mnie będę wdzięczna za poklikanie w linki ponieważ staram się o współpracę. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/firma-dresslink-godna-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupuję te kalendarze od kilku lat i nie ma roku żebym była z nich niezadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tamtym roku nie byłam zadowolona bo dla mnie miał za mało miejsca na pisanie notatek ;p

      Usuń
  9. Bardzo mi się podobały kalendarze w biedrące ale nie kupiłam sobie ponieważ nie korzystała bym pewnie z niego ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze kupiłam i leżał ale teraz się przydaje, chyba wydoroślałam ; D

      Usuń
  10. Świetna sprawa, ja używam kalendarzy od 1stycznia do końca grudnia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. excellent post
    GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam takiego kalendarza, ale z roku na rok coraz bardziej się do nich przekonuję. Może w tym roku się przełamię i kupię, bo te biedronkowe są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wahałam nad kupnem ale teraz wiem, że to był dobry wybór ; ) pozdrawiam

      Usuń
  13. Też mam kalendarz z Biedronki, tylko w folkowe kwiaty ;) Jestem zachwycona tymi cytatami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo jaki ładny kalendarz!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taki sam :* zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie mogłam się oprzeć i postawiłam na kalendarz z biedronki (już drugi rok z rzędu). Są śliczne, czytelne, wesołe i do tego z przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też go mam :) super są te kalendarze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us