Moja przygoda z blogowaniem + mój sprzęt

czwartek, 24 września 2015 5 komentarzy
Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się już rok temu, ale była to nie przemyślana do końca decyzja. Dodawałam wpisy a za chwile je usuwałam, zmieniałam nazwy raz z jednej na drugą. Każda była dobra tylko na krótką metę.



Zawsze oglądałam blogi różnych dziewczyn, czerpałam inspirację ze zdjęć. Czytałam strony na których było opisywane jak prowadzić bloga, aż w końcu znalazłam odpowiednią nazwę dla mojego bloga i zaczęłam działać. Oczywiście co chwilę zmieniałam wygląd aby blog stał się taki jak chciałam. Zmiany na nim trwały bardzo długo co chwilę inne tło, inne emblematy. Najważniejsze, że teraz mój blog jest taki jaki chciałam.
Szablon mojego wyglądu bloga pochodzi ze strony Blokotek.pl







Co utrudniało mi pracę na blogu ? 
Minusem było wykonywanie zdjęć zwykłym aparatem cyfrowym. Pamiętam ile się namęczyłam żeby zdjęcie było ostre i dobrze dopracowane. Zawsze marzyłam o tym, żeby mieć lepszy sprzęt do robienia zdjęć i po jakimś czasie udało mi się kupić ten wymarzony aparat. 

Czym robię zdjęcia na blogspot ? 
Przeważnie jest to aparat Nikon D3200 z obiektywem 18-55 mm, zwykły kitowy obiektyw. Jestem zadowolona z tego sprzętu. Poprzednim moim aparatem był zwykły aparat cyfrowy Fujifilm FinePix S3400.
W porównaniu z tym aparatem co mam nie ma wgl szans co do robienia takich ładnych i ostrych zdjęć, wiadomo jednak lustrzanka robi swoje. Nieraz wykonuję także zdjęcie telefonem ale jakość mojego aparatu nie powala na kolana więc staram się robić zdjęcia Nikonem.


Czy czuję się blogerką ?  
Zdecydowanie do blogerki mi daleko, na moim blogu dzielę się z moimi czytelnikami tym co lubię robić na co dzień, co kupiłam, co dostałam, co robię w wolnym czasie i jakie jest moje hobby. Jednym słowem mój blog ( jak wskazuje sam nagłówek " lifestylowy " ) opisuje moje codzienne życie. Za każdym razem gdy wchodzę na bloga i widzę coraz to większą liczbę wyświetleń to robi mi się cieplej na sercu. Dziękuję bardzo wam za wszystko po raz kolejny ; * A ja życzę sobie jeszcze więcej energii w to co tu robię i siły na nowe wyzwania i oby było tak cały czas, żeby moja praca nie poszła na marne. Pozdrawiam ; ) 




Komentarze

  1. Ja również tego Tobie życzę ;) I sobie w sumie też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy pojawi się wpis o podkładzie z WIBO ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko ogarnę sprawy z przeprowadzką ; ) na razie nie mam czasu na zrobienie postu ; ((

      Usuń
  3. gdzie sie przeprowadzasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie czuję się blogerką pomimo tego,że robię bardzo malutkie kroczki do przodu. :)
    Życzę Ci aby wszystko się udało. Powodzenia. :*

    Zapraszam do mnie,bardzo proszę o kliknięcia w linki ponieważ staram się o nową współpracę i nie chcę zmarnować sobie szansy,a bez waszej pomocy do niczego nie dojdę. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/jesienna-chandra.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us