# motywujące cytaty

wtorek, 29 września 2015 1 komentarz
Dziś przychodzę do was z dawką motywujących cytatów. Kiedy kupiłam kalendarz z Biedronki i go otworzyłam zobaczyłam kilkanaście świetnych cytatów, które zaraz spisałam sobie na kartkę. Dlatego chcę się z wami podzielić tymi najlepszymi które wybrałam.

1. Prawdziwa porażka jest wtedy, kiedy nie próbujesz. 

2. Liczy się to co przed Tobą.

3. Nigdy nie będzie idealnego momentu. Działaj teraz !

4. Nigdy nie jest za późno by zacząć od nowa !

5. Codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy.


6. Wyrzuć wszystkie dołujące myśli !

7. Trzeba czasami tysiąc razy przegrać być raz wygrać.

8. Naprawdę żyję tylko ten, kto nieustannie cieszy się z życia.

9. Czasem wystarczy się tylko odważyć by przeżyć coś wspaniałego.

10. Nie trać nadziei nie wiesz, co przyniesie jutro. 


11. Czasami warto po prostu przypomnieć sobie, że nie musisz robić tego
samego co robią wszyscy inni.


12.  Wystarczy uwierzyć  w siebie a wszystko będzie możliwe.

13. Tak naprawdę wszystko zależy od nas, możemy walczyć lub się poddać. 



Komentarze

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !