Łosoś z odcieniem szarości

niedziela, 13 września 2015 3 komentarze
Ostatnio na moich paznokciach pojawiły się dwa kolory, łosoś i szarość. Ponieważ skróciłam paznokcie wypadało je jakoś ładnie pomalować. Długo się zastanawiałam jaki kolor wybrać, lecz jak zobaczyłam połączenie tych dwóch kolorów u mojej siostry na pazurkach to zrobiłam sobie takie same ;p




Na każdym paznokciu mam nałożone dwie warstwy lakieru. Jeden jest z firmy Bebeauty a drugi z Full Colour, oby dwa zostały kupione kilka miesięcy temu w Biedronce.




Jak wam się podoba takie połączenie ? ; ) Lubicie bawić się kolorami i stwarzać coś fajnego ? ; )


Komentarze

  1. Fajnie połączyłas te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta szarość, taka metaliczna! Nie miałam nigdy takiego lakieru, ale fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us